Počet záznamov: 1
Význam zákazníckeho servisu v logistike vybranej spoločnosti
Názov Význam zákazníckeho servisu v logistike vybranej spoločnosti : diplomová práca Autorské údaje Adam Nemček, školiteľ: Patrik Richnák Autor Nemček Adam Ďalší autori Richnák Patrik (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 57 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 922939
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1