Počet záznamov: 1
Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom?
SYS 0288114 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075215.8 100 $a 20221006a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom? $f Dušan Straňák 330 $a Takmer každý pracovník so zákazníkmi sa stretol s vypätou situáciou, závisiacou od rozličných faktorov. Vo väčšine zákazníci nereagujú emotívne bez príčiny. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287962 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 14, č. 3 (2022), s. 57-59 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004635 $a pracovníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001024 $a agresia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005708 $a situácia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 700 -1
$3 eu_un_auth*0054786 $a Straňák $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221006 $g AACR2
Počet záznamov: 1