Počet záznamov: 1
Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Názov Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko Autorské údaje Václav Koukolíček Autor Koukolíček Václav Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * udržateľnosť * prostredie životné * spoločnosti * recyklácia odpadu * obaly * Česko * Slovensko Anotácia Udržateľnosť ako strategická priorita spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Významné marketingové aktivity spoločnosti. Uhlíková neutralita do roku 2040, zelený vozový park, recyklovateľné PET fľaše, zlepšenie recyklovateľnosti obalov a KeelClip - unikátne riešenie z kartónového papiera. Podpora lokálnych komunít, partnerstvá s dosahom a pravideľný report udržateľnosti. Starostlivosť o vodu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 3
článok
Počet záznamov: 1