Počet záznamov: 1
The Persuasion Code
Názov The Persuasion Code : How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime Autorské údaje Christophe Morin, Patrick Renvoise Autor Morin Christophe Spoluautori Renvoisé Patrick Vydavateľské údaje Hoboken : Wiley , 2018. - 332 s. ISBN 978-1-119-44070-3 (hardcover) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * psychológia predaja * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 921313
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921313 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1