Počet záznamov: 1  

Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity

  1. SYS0288983
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083925.1
    035
      
    $a 529375 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221123d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity $f František Pollák
    330
      
    $a Predstavenie pojmov manažment značky a podniková identita. Teoretické definície.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288955 $1 010 $a 978-1-80356-000-7 $1 010 $a 978-1-80356-000-7 $1 200 1 $a Brand Management $b elektronický zdroj $f Edited by: František Pollák, Peter Markovič $v Pp. 3-7 $1 210 $a London $c IntechOpen $d 2022 $1 215 $a 89 s. [5,6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340
    541
    1-
    $a Úvodná kapitola: Manažment značky ako súčasť podnikovej identity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053826 $a manažment značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221123 $g AACR2
    830
      
    $a mm-úprava kategórie podľa prevodníka metodiky
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.