Počet záznamov: 1
The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy
SYS 0289551 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240521123920.1 035 $a 935869 $2 CREPC2 100 $a 20221220d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy $f Vladimír Bolek, Johann In-Ho Kim 301 $a VEGA 1/0388/20 330 $a Príspevok analyzuje a hodnotí vplyv transformácie podniku, pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom a digitalizácie na predaje. Odporúčania na základe teoretickej štúdie, demonštrácie na nedávnych prípadových štúdiách a prieskumoch. Identifikácia vplyvu digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku. Analýza teoretických východísk a porovnanie súčasných poznatkov a prístupov. Príspevok ukazuje, že distribúcia sa spočiatku transformovala digitalizáciou a digitalizácia bola poháňaná kvantovými skokmi pandémiou COVID-19. Technologická zmena v podobe „digitalizácie“ zásadne zmenila mnohé odvetvia, internet prevrátil spôsob, akým spotrebitelia komunikujú so značkami, nákupné správanie sa zmenilo smerom k túžbe po personalizovanom a jedinečnom zážitku z nákupu, vyhodnocovanie údajov sa stáva dôležitejším a nákupný zážitok je pre zákazníkov dôležitejší ako produkt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289430 $1 010 $a 978-80-88064-64-0 $1 011 $a 2788-0605 (online; pdf) $1 200 1 $a International Scientific Conference COMPETITION $d mezinárodní vědecká konference KONKURENCE: 19.5. - 20.5.2022, Jihlava, Česká republika $e Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic $f Reviewers/recenzenti: Simona Bažantová, Vladimír Bolek, Martina Chalupová ...[et al.] $v Pp. 21-30 $1 210 $a Jihlava $c College of Polytechnics Jihlava $d 2022 $1 215 $a 234 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080448 $a Bažantová $b Simona $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0020150 $a Bolek $b Vladimír $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0033615 $a Chalupová $b Martina $4 675 $1 710 12 $a COMPETITION 2022 $b International Scientific Conference $d 14. $e Jihlava, Czech Republic $f 19.-20.05.2022 541 1-
$a Vplyv digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*0001584 $a stratégia distribučná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0075519 $a transformácia digitálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006595 $a transformácia podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006419 $a technika predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0020150 $a Bolek $b Vladimír $p EUBFPMKIM $4 070 $9 60 $f 1988- $T Katedra informačného manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0082963 $a Kim $b Johann In-Ho $p EUBFPMKIM $4 070 $9 40 $f 1971- $q E $T Katedra informačného manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221220 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1