Počet záznamov: 1
A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030
Názov A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030 Preklad názvu Kvalitatívna štúdia o udržateľnom marketingu a stratégia, aplikovaná na tvorbu hodnoty podľa cieľov udržateľného rozvoja 2030 Autorské údaje Raúl Martínez Flores Autor Flores Raúl Martínez Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 14-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2022.17.4.2 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing udržateľný * udržateľnosť * stratégia marketingová * hodnota * rozvoj hospodársky * ciele podnikové * ciele riadenia Anotácia Úloha udržateľného marketingu a stratégie obchodných disciplín, zameraných na splnenie podnikových cieľov a cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDGs) 2030 Organizácie Spojených národov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 239.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1