Počet záznamov: 1
The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period
Názov The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period Preklad názvu Postavenie značky a jej marketingová komunikácia v období krízy Autorské údaje Jana Přikrylová, Ladislav Pátík Autor Přikrylová Jana Spoluautori Pátík Ladislav Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 178-195. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * pandémia * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Anotácia Cieľom našej štúdie je popísať súčasný stav a trendy v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v úzkom spojení so značkou, ktorá je nevyhnutná pre úspech firmy. V ďalšej časti sa naša štúdia zameriava na značku predovšetkým z psychologického hľadiska. Na teoretickú časť nadväzuje výskumná časť, v ktorej podrobne analyzujeme štúdie agentúry Kantar, ktoré boli zamerané na jednej strane na spotrebiteľov, zmeny v ich správaní a rozhodovaní a na druhej strane na značka, jej postavenie a komunikácia v čase krízy. Naším cieľom bolo identifikovať kľúčové faktory a odporúčania pre tieto oblasti, ktoré je vhodné a prospešné aplikovať v podnikovej praxi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1