Počet záznamov: 1
Management of Innovation, Strategy and Marketing
Názov Management of Innovation, Strategy and Marketing Autorské údaje Naqibullah Daneshjo - Peter Malega - Monika Hudáková, Reviewers: Lukáš Čechura, Judita Táncošová, Christian Dietrich Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Malega Peter Hudáková Monika Ďalší autori Čechura Lukáš (Recenzent) Táncošová Judita (Recenzent) Dietrich Christian (Recenzent) Vydavateľské údaje Lüdenscheid : RAM-Verlag , 2023. - 181 s. [9 AH] Vydanie 1st Edition ISBN 978-3-96595-031-3 Poznámky KEGA 030EU-4/2022. - KEGA 019TUKE-4/2022. - KEGA 029EU-4/2022 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Nemecko Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment inovačný * riadenie strategické * marketing * stratégia marketingová Kategória EPC Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00160-001, originál dokumentu Dostupnosť Plný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti
kniha
Počet záznamov: 1