Počet záznamov: 1
Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne
Názov Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne : bakalárska práca Autorské údaje Lea Lenhartová, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Lenhartová Lea Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 58 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 925434
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1