Počet záznamov: 1  

Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector

  1. Názov Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector
    Preklad názvuHodnotenie kvantitatívnych ukazovateľov marketingových aktivít v bankovom sektore
    Autorské údajeAdriana Csikósová, Katarína Čulková, Mária Janošková
    Autor Csikósová Adriana
    Spoluautori Čulková Katarína
    Janošková Mária
    Zdrojový dokument Journal of Business Research. Vol. 69, no. 11 (2016), pp. 5028-5033. - New York : Elsevier. ISSN 1873-7978
    DOI 10.1016/j.jbusres.2016.04.075
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaHolandsko
    Heslá marketing * podnik * konkurencia
    AnotáciaTáto štúdia hodnotí efektívnosť marketingových aktivít vo vybranom podniku z bankového sektora a navrhuje opatrenia, ktoré prispievajú k celkovej výkonnosti organizácie. Balanced Scorecard určuje ciele pre dosiahnutie obchodnej stratégie podniku z hľadiska pozitívneho budúceho vývoja a zlepšenej realizácie jednotlivých marketingových aktivít.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE16 01770-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.