Počet záznamov: 1
Sdílejte!
SYS 0295513 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075242.9 100 $a 20230726a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d cze 102 $a CZ 200 1-
$a Sdílejte! $e Pravidelně a konzistentně $f Honza Klusoň 330 $a V súčasnosti má 95% českej populácie nad 15 rokov skúsenosti so sociálnymi sieťami. Nielen preto tieto nástroje hojne využívajú firmy v rámci svojej komunikácie s potenciálnym zákazníkom, ale aj so zamestnancami. Sociálne médiá umožňujú kvalitné a zároveň lacné zacielenie reklamy, čo napomáha budovať značku zamestnávateľa. Okrem samotnej komunikácie brandu umožňuje tiež prácu s komunitami a následné získavanie nových uchádzačov o prácu vo firme. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0288782 $1 011 $a 1212-690X $1 200 1 $a HR forum $e odborný dvouměsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe $v Č. 5 (2022), s. 8-11 $1 210 $a Praha $c People Management Forum $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 700 -1
$3 eu_un_auth*0070428 $a Klusoň $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230726 $g AACR2
Počet záznamov: 1