Počet záznamov: 1
Marketing Strategies in Response to Tough Times – Lessons From India During a Global Crisis
Názov Marketing Strategies in Response to Tough Times – Lessons From India During a Global Crisis Preklad názvu Marketingové stratégie v ťažkých časoch – skúsenosti z Indie počas globálnej krízy Autorské údaje Meenakshi Handa, Ronika Bhalla Autor Handa Meenakshi Spoluautori Bhalla Ronika Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 26-39. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.2.3 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * manažment krízový * inovácia * pandémia * koronavírus * India Anotácia Cieľom príspevku je v prvej časti identifikovať a kategorizovať rôzne usmernenia odporúčané v existujúcej literatúre o prispôsobovaní marketingových stratégií na zvládnutie výziev, ktoré predstavujú hospodárske a iné trvalé environmentálne krízy na trhoch. Tieto stratégie a iniciatívy boli následne usporiadané do tém. V druhej časti je cieľom štúdie využiť tieto témy ako pozadie na preskúmanie marketingových stratégií a inovácií, ktoré marketéri v Indii použili na zvládnutie porúch spôsobených pandémiou koronavírusu. Poznatky z tohto výskumu budú predstavovať sumarizovaný súbor odporúčaní, ktoré by organizácie, najmä tie, ktoré pôsobia na rozvíjajúcich sa trhoch, mohli v budúcnosti zvážiť ako reakciu na takéto náročné obdobie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
článok
Počet záznamov: 1