Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát
Názov Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca Autorské údaje Martin Baran, školiteľ: Peter Červenka Autor Baran Martin Ďalší autori Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924809
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 216.6 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.2 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1