Počet záznamov: 1
Zelenej drogérii rastie publikum
SYS 0296186 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075247.4 100 $a 20230912a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Zelenej drogérii rastie publikum $f Tatiana Kapitánová 330 $a Nie je to až tak dávno, čo si spotrebitelia so zložením drogérie či kozmetiky nerobili ťažkú hlavu. Hlavne nech slúžia na to, na čo boli určené. Čistiaci prostriedok má odstrániť všetky škvrny, dezodorant má zabrániť nežiaducemu pachu a mejkap zakryť nedokonalosti pleti. Dnes to už neplatí. K týmto základným vlastnostiam, ktoré by mali produkty spĺňať, sa pridáva aj požiadavka na čo najekologickejšie zloženie a balenie výrobkov. Mnoho spotrebiteľov preto siaha práve po ekodrogérii a ekokozmetike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295789 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 72 (7-8) (2023), s. 36-39 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006577 $a tovar drogeristický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003763 $a obaly 700 -1
$3 eu_un_auth*0071625 $a Kapitánová $b Tatiana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230912 $g AACR2
Počet záznamov: 1