Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov
Názov Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov Súbežný názov Consumer Perception of Private Label Strategy as a Competitive Advantage in the Business Model of Retail Chains Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. S. 7-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023 / Kita Pavol ; Reiff Marian ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-223-5678-7 Poznámky VEGA 1/0012/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * modely obchodné * reťazce obchodné * maloobchod * značky * značky maloobchodné * značky privátne * výhody konkurenčné * stratégia obchodná Anotácia Tržby privátnych značiek dosahujú aktuálne viac, ako bilión amerických dolárov vo svete, pričom silný rozmach zaznamenávame v Európe. Privátne značky predstavujú modernú stratégiu maloobchodu, ktorá značne ovplyvňuje biznis model maloobchodných reťazcov v kontexte konkurencie, čo môže vytvárať konkurenčnú výhodu. Na to, aby bolo možné hovoriť o konkurenčnej výhode, je potrebné preskúmať vnímanie a akceptovanie tejto stratégie u zákazníkov a spotrebiteľov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00441-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 478.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1