Počet záznamov: 1
Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách
Názov Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách Súbežný názov The Use of Product Design in Food and Beverage Manufacturing as One Aspect of Creating a Value Proposition for the Customer in Retail Units Autorské údaje Renáta Ševčíková Autor Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. S. 95-102. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023 / Kita Pavol ; Reiff Marian ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-223-5678-7 Poznámky VEGA 1/0012/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dizajn * dizajn produktový * obaly * priemysel potravinársky * nápoje nealkoholické * odpad * inovácie technologické Anotácia Vývoj a inovácia potravinárskych produktov sa považujú za základnú stratégiu pre konkurenčný úspech a prežitie na konkurenčnom globálnom trhu. Napriek tomuto uznaniu množstvo nových potravinárskych výrobkov naďalej zlyháva, čo zdôrazňuje ťažkú úlohu maloobchodníkov v potravinárskom priemysle. Produktový dizajn sa, ako nástroj zvyšovania hodnoty produktu, vnímanej zákazníkom stáva jedným z aspektov tvorby hodnotovej ponuky inovatívneho obchodného modelu maloobchodných jednotiek. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00441-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 608.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1