Počet záznamov: 1
The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective
Názov The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective Preklad názvu Konkurenčná výhoda podnikov z pohľadu zákazníka Autorské údaje Vanda Maráková, Anna Wolak-Tuzimek, Marzanna Lament, Lenka Dzúriková Autor Maráková Vanda Spoluautori Wolak-Tuzimek Anna Lament Marzanna Dzúriková Lenka Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 26, č. 3 (2023), s. 158–175. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2023-3-010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * spotrebitelia * analýza faktorová Anotácia Schopnosť dlhodobo dosahovať a udržiavať konkurenčnú výhodu je jednou z najcennejších schopností firmy v modernej ekonomike, pričom kľúčový je výber faktorov na jej dosiahnutie. Z tohto dôvodu bol výskum realizovaný na skupine spotrebiteľov zo Slovenska a Poľska, aby sa identifikovali najdôležitejšie faktory umožňujúce firmám získať konkurenčnú výhodu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 984.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1