Počet záznamov: 1  

Právne a etické otázky diagnostikovania a hodnotenia žiakov

  1. SYS0297493
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075256.4
    100
      
    $a 20231206a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Právne a etické otázky diagnostikovania a hodnotenia žiakov $e právo na informácie a slobodu prejavu $f Milena Lipnická
    330
      
    $a V príspevku sa zaoberáme právnymi a etickými otázkami diagnostikovania a hodnotenia detí a žiakov v školskom systéme. Vysvetľujeme obmedzenia práva na informácie a slobodu prejavu spolu s právom na informácie o výchovno-vzdelávacích výsledkoch pre dieťa, žiaka a jeho zákonného zástupcu. Vysvetľujeme, ktoré údaje sú považované za osobné údaje v diagnostikovaní a hodnotení a zdôrazňujeme dôležitosť objektivity a spravodlivosti v procese hodnotenia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297184 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 11 (2023), s. 25-28 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004742 $a právo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0074142 $a údaje osobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0057751 $a Lipnická $b Milena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231206 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.