Počet záznamov: 1  

Developing a Growth Marketing Approach to B2B Customer Retention: Case Algeria

  1. SYS0297546
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075256.8
    100
      
    $a 20231208a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Developing a Growth Marketing Approach to B2B Customer Retention: Case Algeria $f Lamia El Mokretar, Mélia Adman
    330
      
    $a V súčasnosti sa v oblasti marketingu a rastu podnikov objavuje nový prístup „rastový hacking“. Táto koncepcia, ktorú spopularizovali inovatívne začínajúce podniky, zahŕňa uplatňovanie agilných a kreatívnych metód na stimuláciu rastu a maximalizáciu výsledkov, najmä pokiaľ ide o získavanie a udržanie zákazníkov. Napriek množstvu zdrojov a informácií o rastovom hackingu sa však len málo štúdií zaoberalo jeho konkrétnym uplatnením v kontexte B2B, konkrétne tým, ako možno rastový hacking využiť na udržanie zákazníkov pomocou využitia piatich fáz životného cyklu zákazníka. Cieľom tejto štúdie je pochopiť, ako môžu spoločnosti využívať rastový hacking v praxi a to prostredníctvom identifikácie konkrétnych stratégií. Doteraz sa výskum zameriaval najmä na technické aspekty podnikania, pričom sa vynechávali potrebné propagačné stratégie a ich strategické využívanie. Táto kvalitatívna štúdia využíva prístup s konštruktivistickým epistemologickým postojom a zbiera údaje prostredníctvom pološtruktúrovaných rozhovorov s 5 odborníkmi na rastový hacking, pričom na základe analýzy viacerých prípadových štúdií skúma stratégie rastového hackingu. Príspevok upozorňuje na význam týchto stratégií a mechanizmy používané na zvýraznenie hodnoty spoločností. Výsledky výskumu nám umožnili pochopiť rastový hacking, identifikovať rôzne stratégie rastového hackingu a vytvoriť stratégiu rastového hackingu na udržanie zákazníkov na B2B trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297409 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 3 (2023), s. 36-46 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023
    541
    1-
    $a Vývoj rastového marketingového prístupu k udržaniu B2B zákazníkov: Príklad z Alžírska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005236 $a rast podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001069 $a Alžírsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090108 $a El Mokretar $b Lamia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090109 $a Adman $b Mélia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231208 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.