Počet záznamov: 1  

Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe

  1. Názov Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe
    Autorské údajeLucia Spálová, Darázs Tamás
    Autor Spálová Lucia
    Spoluautori Tamás Darázs
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá neuromarketing * výskum marketingový * komunikácia * správa štátna
    AnotáciaV súčasnom rozmachu spoločenskej zodpovednosti tzv. brand aktivizmu sa stáva schopnosť občanov čeliť dezinformáciám a hoaxom významnou témou strategickej marketingovej komunikácie komerčného sektoru aj verejnej správy. Na príklade strategickej komunikácie Policajného zboru SR na sociálnych sieťach dokumentujeme prenositeľnos´t štandardných marketingových nástrojov ztv. participácie prijímateľa posolstva, prvkov call to action, gamefikácie a memetických textov, ktoré sú pozitívne akceptované generáciou Z.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.