Počet záznamov: 1
Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe
Názov Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe Autorské údaje Lucia Spálová, Darázs Tamás Autor Spálová Lucia Spoluautori Tamás Darázs Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá neuromarketing * výskum marketingový * komunikácia * správa štátna Anotácia V súčasnom rozmachu spoločenskej zodpovednosti tzv. brand aktivizmu sa stáva schopnosť občanov čeliť dezinformáciám a hoaxom významnou témou strategickej marketingovej komunikácie komerčného sektoru aj verejnej správy. Na príklade strategickej komunikácie Policajného zboru SR na sociálnych sieťach dokumentujeme prenositeľnos´t štandardných marketingových nástrojov ztv. participácie prijímateľa posolstva, prvkov call to action, gamefikácie a memetických textov, ktoré sú pozitívne akceptované generáciou Z. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 4
článok
Počet záznamov: 1