Počet záznamov: 1
Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness
SYS 0297914 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240105084549.0 017 70
$a 10.7441/joc.2023.01.02 $2 DOI 100 $a 20240105a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness $f Soňa Chovanová Supeková, Hana Krchová, Ladislav Fabo 330 $a Spoločenská zodpovednosť podnikov. Zelené stratégie podnikov a udržateľnosť. Inovácie, marketingové stratégie, marketingový mix a spoločenská zodpovednosť firiem. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292502 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2023), pp. [1-17] $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2023 541 1-
$a Modelovanie konceptu CSR podniku pod vplyvom marketingových stratégií a strategickej konkurencieschopnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0090228 $a Chovanová Supeková $b Soňa $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0066483 $a Krchová $b Hana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0090229 $a Fabo $b Ladislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240105 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1