Počet záznamov: 1
Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing
Názov Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing Preklad názvu Vnímanie hudby generácie Z v kontexte zvukového marketingu Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 17-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * marketing senzorický * generácie * spotrebitelia * hudba Anotácia Zvukový marketing je moderná oblasť marketingu, ktorá vychádza z teórií senzorického marketingu, a teda neuromarketingu. Cieľom predkladaného článku je pilotná štúdia vnímania hudby generáciou Z. Článok je podporený primárnym prieskumom, ktorého sa zúčastnilo 59 respondentov generácie Z. Výsledky môžu byť základom pre ďalší výskum, ale v kontexte generácie Z a vybranej piesne možno vyvodiť závery pre teóriu aj prax. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00647-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1