Počet záznamov: 1
Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe
SYS 0298422 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074524.9 035 $a 1123350 $2 CREPC2 100 $a 20240118d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe $f Michael Šášky 301 $a VEGA 1/0354/22 330 $a Tento článok sa ponorí do vyvíjajúceho sa prostredia udržateľného marketingu v Európe a zdôrazňuje jeho transformáciu z prvku marketingového plánu na základnú obchodnú stratégiu. Keďže Európa je na čele environmentálnych a sociálne zodpovedných iniciatív, trvalo udržateľný marketing sa skúma komplexne. Články rozoberajú teoretické základy a praktické príklady, pričom zdôrazňujú jeho kľúčovú úlohu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti a podpore udržateľnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298313 $1 010 $a 978-80-225-5096-3 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka $g Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová $v Pp. 97-107 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 122 s. [9,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073373 $a Vančová $b Aneta $4 675 541 1-
$a Súčasné trendy v udržateľnom marketingu a jeho blízka budúcnosť v Európe 610 1-
$9 eu_un_auth*0087226 $a marketing udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0081082 $a Šášky $b Michael $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1996- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1