Počet záznamov: 1  

The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction

  1. SYS0298695
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074531.3
    035
      
    $a 1127374 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction $f Dana Hrušovská
    301
      
    $a VEGA 1/0462/23
    330
      
    $a Cieľom príspevku je preskúmať faktory, ktoré prispievajú k spokojnosti spotrebiteľov, pričom sa zameriava na vzájomný vzťah medzi spokojnosťou a prvkami vnímanej hodnoty v kontexte potravinárskeho priemyslu v Slovenskej republike. Základná hypotéza predpokladá hmatateľný vzťah medzi spokojnosťou spotrebiteľov a faktormi vnímanej hodnoty. Na zistenie úrovne spokojnosti spotrebiteľov s potravinárskymi výrobkami je použitý komplexný dotazníkový prieskum. Výsledky sú analyzované pomocou regresnej analýzy s cieľom určiť štatistickú významnosť všetkých pozorovaných vzťahov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298400 $1 010 $a 978-80-225-5058-1 $1 200 1 $a Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] $b elektronický zdroj $e Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $e 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Editorial and Compilation Works: Radka Lešková $g Scientific Reviewers: Štefan Majtán, Mojmír Kokles $v Pp. 313-319 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 516 s. [48,69 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090396 $a Lešková $b Radka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020069 $a Kokles $b Mojmír $4 675 $1 710 12 $a Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $b International Scientific Conference $e Bratislava, Slovak Republic $f 19.10.2023
    541
    1-
    $a Vplyv faktorov vnímanej hodnoty na celkovú spokojnosť spotrebiteľov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041174 $a priemysel potravinársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006626 $a trh potravinový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001097 $a analýza regresná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1964- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.