Počet záznamov: 1  

Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept

  1. Názov Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept
    Súbežný názovDigitalizácia v marketingovej komunikácii – návrh konceptu mobilnej aplikácie
    Autorské údajeDagmar Babčanová, Ján Filip Hargaš, Jana Samáková, Jana Mesárošová
    Autor Babčanová Dagmar
    Spoluautori Hargaš Ján Filip
    Samáková Jana
    Mesárošová Jana
    Zdrojový dokument Fórum manažéra. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 4-13. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * digitalizácia * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaČlánok sa zaoberá témou budovania vzťahov medzi zákazníkom a obchodnou značkou prostredníctvom online marketingu. Cieľom článku je predložiť návrh inovácie marketingovej komunikácie prostredníctvom vytvorenia konceptu mobilnej aplikácie. V dnešnej dobe je veľmi dôležité zameranie sa na správanie zákazníkov, online marketing a ich prepojenie. Článok ponúka návrh na zlepšenie stratégie online marketingovej komunikácie prostredníctvom navrhnutého konceptu mobilnej aplikácie. Mobilná aplikácia predstavuje nástroj, ktorým by analyzovaný podnik mohol podporiť svoje aktivity v online prostredí a posilniť tak svoju pozíciu na súčasnom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.