Počet záznamov: 1
Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept
Názov Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept Súbežný názov Digitalizácia v marketingovej komunikácii – návrh konceptu mobilnej aplikácie Autorské údaje Dagmar Babčanová, Ján Filip Hargaš, Jana Samáková, Jana Mesárošová Autor Babčanová Dagmar Spoluautori Hargaš Ján Filip Samáková Jana Mesárošová Jana Zdrojový dokument Fórum manažéra. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 4-13. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * digitalizácia * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť Anotácia Článok sa zaoberá témou budovania vzťahov medzi zákazníkom a obchodnou značkou prostredníctvom online marketingu. Cieľom článku je predložiť návrh inovácie marketingovej komunikácie prostredníctvom vytvorenia konceptu mobilnej aplikácie. V dnešnej dobe je veľmi dôležité zameranie sa na správanie zákazníkov, online marketing a ich prepojenie. Článok ponúka návrh na zlepšenie stratégie online marketingovej komunikácie prostredníctvom navrhnutého konceptu mobilnej aplikácie. Mobilná aplikácia predstavuje nástroj, ktorým by analyzovaný podnik mohol podporiť svoje aktivity v online prostredí a posilniť tak svoju pozíciu na súčasnom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1