Počet záznamov: 1
Citizen Relationship Management nepriamych spôsobov komunikácie miest a ich financovanie v podmienkach Slovenska
Názov Citizen Relationship Management nepriamych spôsobov komunikácie miest a ich financovanie v podmienkach Slovenska Súbežný názov Citizen Relationship Management of Municipalities Indirect Communication Methods and Theirs Financing in Slovakia Autorské údaje Milan Fiľa, Viera Papcunová Autor Fiľa Milan Spoluautori Papcunová Viera Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2015), s. 15-19. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2015. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správa verejná * mestá * samospráva * komunikácia externá * vzťahy s verejnosťou * financovanie * financie verejné * Slovensko Anotácia Problematika Customer Information Relationship Management (CIRM) nie je novou v oblasti súkromnej sféry, avšak v poslednom období sa dostáva do popredia aj vo verejnej správe. Podstatou CIRM je riadenie vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom pochopenia a ovplyvnenia správania sa zákazníkov prostredníctvom zmysluplnej komunikácie. Keďže verejná správa sa snaží zmeniť úradníkov na manažérov a občanov na zákazníkov, stáva sa CIRM dôležitou súčasťou každodenného života jednotlivých subjektov verejnej správy v rámci komunikácie s obyvateľmi. V rámci nástrojov komunikácie je možné na úrovni miestnej samosprávy rozlišovať priame a nepriame nástroje. Cieľom článku je zhodnotiť mieru využívania a financovania nepriamych nástrojov komunikácie vo vzťahu k obyvateľom na úrovni miest Slovenska ako nástroja CIRM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
článok
Počet záznamov: 1