Počet záznamov: 1
Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie
SYS 0302091 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20241129145544.5 035 $a e09ea7ca-f172-4959-a2e2-5d2e3f8724e0 100 $a 20240616d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie $e bakalárska práca $f Andrea Múčková $g školiteľ: Marína Korčoková 210 $a Bratislava $d 2024 215 $a 59 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0092180 $a Múčková $b Andrea $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240616 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1