Počet záznamov: 1  

Sociálne siete a ich význam pri budovaní značky

  1. Názov Sociálne siete a ich význam pri budovaní značky : bakalárska práca
    Autorské údajeViktória Čermáková, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Čermáková Viktória
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929134

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha344 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.