Počet záznamov: 1
Sociálne siete a ich význam pri budovaní značky
Názov Sociálne siete a ich význam pri budovaní značky : bakalárska práca Autorské údaje Viktória Čermáková, školiteľ: Peter Drábik Autor Čermáková Viktória Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929134
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 344 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1