Počet záznamov: 1
Aktuálne trendy v CRM aplikáciách
Názov Aktuálne trendy v CRM aplikáciách Súbežný názov Current Trends in CRM Applications Autorské údaje Pavol Jurík Autor Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 18-24. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * segmentácia trhu * komunikácia Anotácia Budovanie vzťahu so zákazníkom a starostlivosť o neho by mala byť nepostrádateľnou zložkou fungovania každého úspešného podniku, ktorý sa chce presadiť oproti svojej konkurencii. Čím väčšia je konkurencia v danom odvetví, tým väčšmi táto zásada naberá na význame. Na podporu komunikácie medzi firmou a jej zákazníkmi, a tiež na podporu evidencie a vyhodnocovania dôležitých údajov o zákazníkoch slúžia aplikácie, ktoré sa označujú skratkou CRM (Customer Relationship Management, t. j. riadenie vzťahov so zákazníkmi). V tomto článku sa zameriame na stručnú charakteristiku toho, akým spôsobom sa dajú takéto aplikácie použiť pri podnikaní a identifikujeme aktuálne trendy v ich vývoji. Povedomie o týchto trendoch môže byť užitočné nielen pre softvérové firmy vyvíjajúce takéto aplikácie, aby sa so svojimi aplikáciami dokázali presadiť na trhu a neboli porazení v boji s konkurenciou, ale nepochybne aj pre podniky, ktoré takéto aplikácie využívajú na podporu svojich marketingových aktivít a budovania úspešných a dlhotrvajúcich vzťahov so svojimi zákazníkmi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00206-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 418.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1