- Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravin…
Počet záznamov: 1  

Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku

  1. SYS0303921
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240903103222.0
    035
      
    $a 1206033 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240903d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku $d What does it Matter? Key Aspects of the Business Models of Retail Food Chains From the Point of View of Generation Z in Slovakia $f Marián Čvirik
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    330
      
    $a Identifikácia a skúmanie kľúčových faktorov, ktoré sú dôležité pri nákupe potravín, ako aj vplyv týchto faktorov na nákupné rozhodovanie generácie Z na Slovensku. V rámci hodnotenia boli využité prvky deskriptívnej štatistiky, ako aj exploračná faktorová analýza (EFA). Výsledky poukazujú na existenciu generických faktorov, na základe ktorých je vhodné vytvárať obchodné modely a vytvárať tak lepšiu hodnotu pre zákazníkov skúmaného segmentu. Z pohľadu praxe výsledky poskytujú návod na to, na aké faktory by sa marketingoví manažéri mali zamerať pri tvorbe svojho obchodného modelu v oblasti maloobchodu s potravinami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0303913 $1 010 $a 978-80-223-5826-2 $1 200 1 $a Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie $b elektronický zdroj $d The Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization $f recenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček $v S. 22-30 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2024 $1 215 $a 141 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0069799 $a Szczyrba $b Zdeněk $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066547 $a Siviček $b Tomáš $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240903 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.