Počet záznamov: 1
Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku
SYS 0303921 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240903103222.0 035 $a 1206033 $2 CREPC2 100 $a 20240903d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku $d What does it Matter? Key Aspects of the Business Models of Retail Food Chains From the Point of View of Generation Z in Slovakia $f Marián Čvirik 301 $a VEGA 1/0012/22 330 $a Identifikácia a skúmanie kľúčových faktorov, ktoré sú dôležité pri nákupe potravín, ako aj vplyv týchto faktorov na nákupné rozhodovanie generácie Z na Slovensku. V rámci hodnotenia boli využité prvky deskriptívnej štatistiky, ako aj exploračná faktorová analýza (EFA). Výsledky poukazujú na existenciu generických faktorov, na základe ktorých je vhodné vytvárať obchodné modely a vytvárať tak lepšiu hodnotu pre zákazníkov skúmaného segmentu. Z pohľadu praxe výsledky poskytujú návod na to, na aké faktory by sa marketingoví manažéri mali zamerať pri tvorbe svojho obchodného modelu v oblasti maloobchodu s potravinami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0303913 $1 010 $a 978-80-223-5826-2 $1 200 1 $a Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie $b elektronický zdroj $d The Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization $f recenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček $v S. 22-30 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2024 $1 215 $a 141 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0069799 $a Szczyrba $b Zdeněk $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066547 $a Siviček $b Tomáš $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240903 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1