- Progressive Business Analytics in Marketing
Počet záznamov: 1  

Progressive Business Analytics in Marketing

  1. SYS0304748
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241205192536.5
    035
      
    $a 1260555 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241023a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Progressive Business Analytics in Marketing $f Milan Oreský
    301
      
    $a VEGA 1/0354/22
    330
      
    $a V dynamickom prostredí moderného marketingu sa progresívna obchodná analytika javí ako kritický nástroj na zlepšenie strategického rozhodovania a získanie konkurenčnej výhody. Tento dokument skúma vývoj a aplikáciu pokročilých analytických techník v marketingovej oblasti, pričom kladie dôraz na integráciu veľkých dát, strojového učenia a prediktívneho modelovania. Využitím týchto technológií môžu firmy odhaliť hlboké poznatky o spotrebiteľskom správaní, obchodných zákazníkoch, optimalizovať marketingové kampane a personalizovať skúsenosti zákazníkov. Štúdia poukazuje na kľúčové trendy, ako je posun od popisnej k normatívnej analytike, dôležitosť spracovania údajov v reálnom čase a úloha umelej inteligencie pri automatizácii a zdokonaľovaní marketingových stratégií. Prostredníctvom prípadových štúdií a empirickej analýzy demonštrujeme, ako môžu spoločnosti využiť silu progresívnej analýzy na zlepšenie návratnosti investícií, zvýšenie zapojenia zákazníkov a dosiahnutie udržateľného rastu. Zistenia podčiarkujú, že je potrebné, aby si organizácie osvojili pokrokový prístup k analytike a podporili kultúru rozhodovania založeného na údajoch, aby si udržali náskok na čoraz konkurenčnejšom trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304581 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 224-234 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024
    541
    1-
    $a Progresívna obchodná analýza v marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086659 $a Big Data
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1956- $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241023 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.