- CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeit…
Počet záznamov: 1  

CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union

  1. Názov CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union
    Súbežný názovCLIL in the Teaching of Professional Subjects as a Way of Meeting the Linguistic Goals of Multilingualism in the European Union
    Preklad názvuCLIL v odbornom vzdelávaní ako prostriedok naplnenia cieľov viacjazyčnosti Európskej únie
    Autor Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. S. 73-82. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024 / Ondrušová Terézia ; Rakšányiová Jana. ISBN 978-80-7556-152-7
    PoznámkyVEGA 1/0295/23
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá jazyky cudzie * vzdelanie * jazykoveda * Európska únia * Slovensko
    AnotáciaVýučba cudzích jazykov prechádza mnohými zmenami. Odráža trendy doby a požiadavky spoločnosti, otvára dvere novým prístupom a pohľadom na vyučovanie. Slovensko ako jedna z členských krajín Európskej únie sa snaží napĺňať svoju jazykovú politiku, ktorou je trojjazyčnosť (rodný jazyk + 2 cudzie jazyky). Jazykové integrované vzdelávanie obsahu (CLIL) rezonuje v pedagogickej komunite ako efektívny nástroj na dosiahnutie jazykových cieľov viacjazyčnej EÚ.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00487-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené257 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.