Počet záznamov: 1
CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union
Názov CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union Súbežný názov CLIL in the Teaching of Professional Subjects as a Way of Meeting the Linguistic Goals of Multilingualism in the European Union Preklad názvu CLIL v odbornom vzdelávaní ako prostriedok naplnenia cieľov viacjazyčnosti Európskej únie Autor Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Zdrojový dokument Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. S. 73-82. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024 / Ondrušová Terézia ; Rakšányiová Jana. ISBN 978-80-7556-152-7 Poznámky VEGA 1/0295/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Česká republika Heslá jazyky cudzie * vzdelanie * jazykoveda * Európska únia * Slovensko Anotácia Výučba cudzích jazykov prechádza mnohými zmenami. Odráža trendy doby a požiadavky spoločnosti, otvára dvere novým prístupom a pohľadom na vyučovanie. Slovensko ako jedna z členských krajín Európskej únie sa snaží napĺňať svoju jazykovú politiku, ktorou je trojjazyčnosť (rodný jazyk + 2 cudzie jazyky). Jazykové integrované vzdelávanie obsahu (CLIL) rezonuje v pedagogickej komunite ako efektívny nástroj na dosiahnutie jazykových cieľov viacjazyčnej EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00487-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 257 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1