Počet záznamov: 1
Digitálne technológie v obchode a službách
Názov Digitálne technológie v obchode a službách Súbežný názov Digital Technologies in Trade and Services Autorské údaje Erik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 92-97. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7 Poznámky KEGA 032EU-4-2024 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie nové * digitalizácia * inteligencia umelá * zákazníci Anotácia V súčasnosti sa digitálne technológie stávajú kľúčovým faktorom transformácie maloobchodu a služieb. Nie sú len jedným z nástrojov konkurencieschopnosti, pre mnohé spoločnosti sa stávajú nutnosťou. Pre maloobchod a služby znamená ich prijatie nielen zvýšenie efektivity a zníženie nákladov, ale aj možnosť získať výhodu na trhu. Príspevok sa zameriava vplyv technológií na zlepšenie zákazníckej skúsenosti, personalizáciu produktových ponúk a optimalizáciu logistických procesov. Autori skúmajú výzvy, ktorým obchodné spoločnosti čelia pri implementácii nových digitálnych technológií, vrátane otázok súkromia zákazníkov a etických aspektov automatizácie. Cieľom je podporiť odbornú diskusiu o budúcom vývoji digitálnych inovácií v sektore maloobchodu a služieb a identifikovať kľúčové oblasti, kde môžu tieto technológie priniesť najväčšiu pridanú hodnotu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00510-009, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1