- Green Marketing and Its Impact on Consumer Buying Behavior in City of…
Počet záznamov: 1  

Green Marketing and Its Impact on Consumer Buying Behavior in City of Muntinlupa

  1. SYS0306039
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250110091315.3
    017
    70
    $a 10.46286/msi.2024.19.1.1 $2 DOI
    100
      
    $a 20250110a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Green Marketing and Its Impact on Consumer Buying Behavior in City of Muntinlupa $h Part II. $f Maria Jewdaly L. Costales
    330
      
    $a Cieľom tohto príspevku je poskytnúť komplexný prehľad literatúry o zelenom marketingu, ekologických výrobkoch a zelených spotrebiteľoch s cieľom poskytnúť informácie o vplyve zeleného marketingu na nákupné správanie zákazníkov. Najprv sa definuje životné prostredie a environmentálne problémy, ktoré sú jedným z dôvodov vzniku zeleného marketingu a potom sa vysvetľujú pojmy zelený marketing a zelený spotrebiteľ. V súčasnosti podniky zeleného marketingu výrazne pomáhajú nášmu životnému prostrediu v konkurencii s ostatnými výrobkami, pokiaľ ide o výrobu ekologických výrobkov. V kontexte myšlienky ekologickej produkcie je potrebné zodpovedať otázku, ako sa bude v súčasnosti predávať na trhu. Cieľom problému je pochopiť zelený marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov v meste Muntinlupa. Autorka uvádza výsledky získaných údajov v kvantitatívnom prieskume. Ten umožnil zhromaždiť informácie od potenciálnych zákazníkov prostredníctvom súboru otázok v online prieskume formou dotazníka. Ako techniku a veľkosť vzorky autorka použila metódu kvótového výberu, aby získala 65 účastníkov zo 100 oslovených, ktorí sú na základe analýzy G*Power vo veku 18-45 rokov. Všetci sú obyvateľmi mesta Muntinlupa. Podľa výsledkov analýzy dát environmentálne povedomie, zelené vlastnosti výrobku, zelené propagačné aktivity a zelená cena jednoznačne ovplyvňujú ekologické nákupné správanie spotrebiteľov. Demografické charakteristiky majú priemerný vplyv na tvrdenie, že stratégie značky, produktu, ceny a propagácie majú významný vzťah na nákupné správanie spotrebiteľov v meste Muntinlupa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305734 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 19, č. 1 (2024), s. 2-14 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2024
    541
    1-
    $a Zelený marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov v meste Muntinlupa $h Časť II.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0093597 $a Costales $b Maria Jewdaly L. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.