Počet záznamov: 1
Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu
SYS 0308003 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250407105134.1 100 $a 20250407a2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu $f Oldřich Vávra 330 $a Marketing, tak isto ako každá manažérska prechádza v priebehu plynúceho času zmenami. Významné trendy ako sú využívanie nástrojov AI, videomarketing, využívanie mikroinfluencerov a udržateľný marketing. Rozpory a možné problémy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0307983 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 30, č. 1 (2025), s. 14-16 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2025 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*0087226 $a marketing udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0003184 $a Vávra $b Oldřich $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250407 $g AACR2
Počet záznamov: 1