Počet záznamov: 1  

Inovatívny marketing

  1. Názov Inovatívny marketing
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Hudáková Monika (Recenzent)
    Čechura Lukáš (Recenzent)
    Rovňák Martin (Recenzent)
    Vydavateľské údajeKošice : PETIT , 2025. - 151 s. [7,5 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-973836-5-7
    PoznámkyKEGA 003EU-4/2025. - VEGA 1/0064/23
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * inovácia * efektívnosť ekonomická * riadenie obchodu * segmentácia trhu * dizajn produktový * trh * riadenie podnikové * ukazovatele * hodnotenie
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00201-001, originál dokumentu
    DostupnosťPlný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.