Počet záznamov: 1  

Marketing podniku

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LABSKÁ, Helena - RAJT, Štefan - ŠINSKÝ, Peter. Marketing podniku. Bratislava : Edičné stredisko VŠE, 1992. 98 s. ISBN 80-225-0353-3
    Ohlasy:
    [4] RAJT, Štefan - ČÍŽKOVÁ, Oľga. Marketing pre obchodné akadémie. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1994. Druhé vydanie. ISBN 80-08-02297-3.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž v teórii a praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. ISBN 80-225-1252-4.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Image a jeho význam v podnikovohospodárskej praxi. In Acta oeconomica Cassoviensia no 1. Prešov : ManaCon. 1997. ISBN 80-85668-61-0, s. 244-258.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Corporate identity a jeho vzťah k imidžu v aplikácii na ciele obchodnej firmy. In Acta oeconomica Cassoviensia no 2. Prešov : ManaCon. 1998. ISBN 80-85668-74-2, s. 307-317.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž podniku ako súčasť jeho marketingovej stratégie. In REGIO '98 Podniky, regiony a euroregiony před vstupem ČR do EU : sborník referátů z mezinárodní vědecké konference, konané 17. - 18. listopadu 1998 v hotelu Krakonoš Mariánské Lázně. Plzeň : Západočeská univerzita Plzeň, Ekonomická fakulta Cheb. 1998. ISBN 80-7082-489-1, s. 122-125.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž, jeho miesto a uplatnenie v poisťovníctve. In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1447-0, s. 87-100.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BARLÍK, Peter - BILKOVÁ, Kristína - KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - ZEMAN, Milan. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.