Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : Contemporary Concepts and Practices Autorské údaje William F. Schoell, Joseph P. Guiltinan, Betty MacLemore Pritchett Autor Schoell William F. Spoluautori Guiltinan Joseph P. MacLemore Pritchett Betty Vydavateľské údaje Boston : Allyn and Bacon , 1992. - 781 s. Vydanie 5. ed. ISBN 0-205-13151-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * teória a prax * koncepcie * manažment * trh * výrobky * rozdeľovanie * obchod * reklama * ceny Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 677229, 737486
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 677229 SEK Sklad knižničného fondu voľný 737486 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1