Počet záznamov: 1  

Using Neural Networks for Clustering-Based Market Segmentation

  1. Názov Using Neural Networks for Clustering-Based Market Segmentation
    Autorské údajeHarald Hruschka, Martin Natter
    Autor Hruschka Harald
    Spoluautori Natter Martin
    Vydavateľské údajeWien : Institut für Höhere Studien , 1992. - 20 s.
    Vydanie1. ed.
    Edícia Research Memorandum , No. 307
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Systematika 330.4 - Matematická ekonómia
    Heslá siete počítačové * trh * modely * domácnosti * modelovanie matematické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra704225

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    704225SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.