Počet záznamov: 1
Handbuch Messemarketing
Názov Handbuch Messemarketing Autorské údaje Edit. Karl-Heinz Strothmann, Manfred Busche Ďalší autori Strothmann Karl-Heinz (Vedecký redaktor) Busche Manfred (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Wiesbaden : Gabler , 1992. - 675 s. Vydanie 1. Aufl. ISBN 3-409-13665-7 Druh dokumentu príručky praktické Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá výstavy * veľtrhy * marketing * logistika * organizácie * výskum trhu * podnik * komunikácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 707528
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 707528 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1