Počet záznamov: 1
Základy marketingu
Názov Základy marketingu Autorské údaje E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, [Z angl. prel.] Dana Bursíková Autor McCarthy Jerome E. Spoluautori Perreault William D. Ďalší autori Bursíková Dana (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Victoria Publ. , 1995. - 511 s. Vydanie 1. vyd. ISBN 80-85605-29-5 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * prieskum podnikateľský * prieskum trhu * rozhodovanie * manažment * výrobky * maloobchod * veľkoobchod * politika cenová * predaj Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 711548, 719210
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 711548 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 719210 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1