Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia a jej aplikácia na maloobchod. Obchodné domy Prior

  1. Názov Marketingová stratégia a jej aplikácia na maloobchod. Obchodné domy Prior : kandidátska dizertačná práca
    Autorské údajeNatália Prizeminová, škol. Viera Čihovská
    Autor Prizeminová Natália
    Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 1992. - 169 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné kandidátske (CsC.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * marketing * stratégia marketingová * logistika * maloobchod * firmy * USA * analýza ekonomická * domy obchodné * riadenie * štruktúra organizačná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra701133

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    701133SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.