Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia a jej aplikácia na maloobchod. Obchodné domy Prior
Názov Marketingová stratégia a jej aplikácia na maloobchod. Obchodné domy Prior : kandidátska dizertačná práca Autorské údaje Natália Prizeminová, škol. Viera Čihovská Autor Prizeminová Natália Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 1992. - 169 s. Druh dokumentu práce dizertačné kandidátske (CsC.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment * marketing * stratégia marketingová * logistika * maloobchod * firmy * USA * analýza ekonomická * domy obchodné * riadenie * štruktúra organizačná Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 701133
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 701133 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1