Počet záznamov: 1
Marketing channels
Názov Marketing channels : systems and strategies Autorské údaje J. Taylor Sims, J. Robert Foster, Arch G. Woodside Autor Sims J. Taylor Spoluautori Foster J. Robert Woodside Arch G. Vydavateľské údaje New York : Harper & Row, Publishers , 1977. - 358 s. ISBN 0-06-046215-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plánovanie * kanály odbytové * riadenie * kontrola * konflikty * marketing mix * stratégia marketingová * ceny * prostredie ekonomické * rozhodovanie * analýza nákladov * evidencia účtovná * kanály distribučné Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 748247
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 748247 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1