Počet záznamov: 1  

Imidž v teórii a praxi

  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž v teórii a praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. ISBN 80-225-1252-4
    Ohlasy:
    [4] ŠIMEGH, Peter - FABIAN, Viktor. Public relations vzdelávacích inštitúcií. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 5, 2006, č. 9, s. 71-80. ISSN 1335-9746.
    [3] HESKOVÁ, Marie - ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingova komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha : VŠE Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5
    [4] VOLOŠIN, Martin. Strategický manažment podniku. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2007. 206 s. ISBN 978-80-225-2474-2.
    [4] LOŠŤÁKOVÁ, Hana - JELÍNEK, Radim. Tvorba a implementace systému PR v průmyslových podnicích. In Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie. Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3. S. 238-241.
    [4] ŠTENSOVÁ, Antónia - PČOLINSKÝ, Vladimír. Marketing v politike. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 104 s. ISBN 80-225-2074-8.
    [4] ŠIMEGH, Peter. Reklama podnikateľských subjektov : (výskum v regiónoch Košice a Linz). [Košice] : SAGEMA, Ing. Peter Šimegh, PhD., 2005. 201 s. ISBN 80-968429-1-9. S. 14, 17.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4.
    [4] PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing. Bratislava : Eurounion, 2005. 132 s. ISBN 80-88984-72-6.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia. Firemný imidž : kultúra, identita, dizajn, komunikácia. Bratislava : Eurounion, 2001. 136 s. ISBN 80-88984-24-6. S. 28, 37, 65, 91, 116.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia. Spotrebiteľské aspekty hodnotenia miesta nákupu. In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára : EU v Bratislave OBF. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. S. 120-124. ISBN 80-225-1571-X.
    [4] ČIŽMÁRIK, Martin. Imidž vybraných úradov štátnej správy. In Človek a spoločnosť : internetový časopis pre pôvodné, teoretické a výskumné štúdie z oblasti spoločenských vied [elektronický zdroj]. Košice : SVÚ SAV, 2005. Roč. 8, 2005, č. 1. ISSN 1335-3608. Dostupné na : http://www.saske.sk/cas/1-2005/titstr.html
    [6] VIESTOVÁ, Kristína. [Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. ISSN 0323-262X. 2000, roč. 29, č. 4, s. 502-503. Recenzia : Imidž v teórii a praxi / Vanda Lieskovská. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. - ISBN 80-225-1252-4.
    [4] ĎURKOVÁ, Katarína. Imidž - zrkadlo identity vzdelávacej inštitúcie. In Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií : zborník z medzinárodnej odbornej konferencie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. ISBN 80-89220-51-7. S. 75-83.
    [4] KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8.
    [4] NIMRICHTEROVÁ, Jana. Imidž v komplexe marketingových cieľov. In Nové trendy v marketingu pri uplatnení spoločenskej koncepcie marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Trnava 2007. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7. S. 287-293.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Imidž vzdelávacej inštitúcie ako základný faktor marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania. In Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1. S. 217-231.
    [3] FORET, Miloslav - FORETOVÁ, Věra. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha : GRADA Publishing, 2001. 178 s. Manažer. ISBN 80-247-0207-X.
    [4] BAČO, Tomáš. Riadenie marketingového imidžu športového klubu. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. 2007, roč. 3, č. 1-2, s. 53-60. ISSN 1336-7137. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer, Adobe Reader. Dostupné na internete : http://casopisy.euke.sk/mtp/clanky/1-2-2007/7.baco.pdf.
    [3] DUDINSKÁ, Elvíra - MATULIKOVA, A. Rola public relations w budowaniu wizerunku organizacji pozarzadowych. In Regionalny wymiar kapitalu relacyjnego. Warszawa : Wydawnictwo Studio EMKA, 2009. S. 153-162. ISBN 978-83-60652-48-0.
    [4] RADVANSKÁ, Katarína - ŠIRÁ, Elena. Vzťah podnikového imidžu, identity, dizajnu, kultúry a komunikácie. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8. S. 212-216.
    [4] BUŠANIČOVÁ, Lýdia - HORDOŠOVÁ, Alena. Marketingová komunikácia v organizáciách poskytujúcich sociálne služby. In Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0. S. 66-75.
    [3] URBAN, Jiří. Význam městského marketingu v regionálním cestovním ruchu. In Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství : mezinárodní konference. Tábor : ZF Jihočeská univerzita, 2002. ISBN 80-7040-549-X. S. 206-207.
    [3] URBAN, Jiří. Význam městského marketingu v cestovním ruchu. In COT Business. 2002, č. 10, s. 26. ISSN 1212-4281.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. ISSN 1336-1732. September 2007, roč. 6, č. 3, s. 126-134.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia - KULČÁKOVÁ, Marta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 206 s. ISBN 80-225-2036-5.
    [4] DZUROVÁ, Mária. Proces vybavovania reklamácií. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 98 s. ISBN 80-89202-00-4.
    [4] BAČO, Tomáš. Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík III [elektronický zdroj] : Košice, 31.10.2005. Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2005. S. 24-27. ISBN 80-969181-4-1. CD-ROM.
    [4] TAJTÁKOVÁ, Mária et al. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 278 s. ISBN 978-80-225-2271-7.
    [4] KACHAŇÁKOVÁ, Anna. Podniková kultúra. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 102 s. ISBN 80-225-1644-9.
    [4] BAČO, Tomáš - MEGYESIOVÁ, Silvia - PONIŠT, Peter. Prognóza spoločenských trendov ako determinant marketingového imidžu. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 1-2, s. 41-48 online. Dostupné na internete: http://mtp.euke.sk/wp-content/uploads/2013/09/Manazment-v-teorii-a-praxi-1-2-2013.pdf.
    [4] KITA, Jaroslav. Marketing nákupu. In Zborník Katedry marketingu 1997. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-225-1000-9, s. 19-24. Projekt 0120/97.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Funkcie vnútropodnikovej komunikácie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Cranium, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 107-111.
    [4] KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-11. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11.
    [3] GROSOVÁ, Stanislava. Marketing principy postupy metody. dotlač 1. vyd. Praha : Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2004. 165 s. ISBN 80-7080-505-6.
    [3] HESKOVÁ, Marie. Chování zákazníků při opakované koupi značky. In Marketing v automobilovém průmyslu : sborník příspěvků : working paper no. 3/2008. Mladá Boleslav : Škoda Auto a.s. Vysoká škola, 2008. ISSN 1802-2715. ISBN 978-80-87042-23-6. S. 19-25.
    [3] BOHÁČOVÁ, Katarína. Pavilón ako súčasť imidžu mesta. In Člověk, stavba a územní plánování 5. Praha : ČVUT v Praze, Fakulta stavební, 2011. ISBN 978-80-01-14753-8. S. 318-327.
    [4] KALOCSAYOVÁ, Dagmar. Formy zviditeľňovania školy : Práca riaditeľa - odborná dimenzia, marketingová dimenzia, podpora inovatívnych foriem učenia, podpora medzinárodných projektov, uznanie a odmeňovanie [štúdia] [online]. Levice : [s.n.], 2010. Dostupné na: http://www.etwinning.sk/images/stories/dokumenty/2011/akred/formy_zviditelnovania_skoly.doc
    [4] RUDAŠOVÁ, Michaela. Špecifický prístup k tvorbe corporate identity. In Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v markegtingu: Dôsledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing [CD-ROM]. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-209-5. S. 260-268.
    [4] RUDAŠOVÁ, Michaela. Firemný dizajn vs. firemná komunikácia - ich význam a vplyv na budovanie firemného imidžu. In Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu: Zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-334-4. S. 333-343.
    [4] NEMETZOVÁ, Elena. Budovanie imidžu vzdelávacej inštitúcie. In Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu: Zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-334-4. S. 298-308.
    [4] VOLOŠIN, Martin. Strategický manažment podniku. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2003. 204 s. ISBN 80-225-1628-7.
    [4] SMOLKOVÁ, Eva - ŠTARCHOŇ, Peter. Krajina pôvodu značky v spotrebiteľských preferenciách Slovákov. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej konferencie. Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8. S. 416-426.
    [4] FORET, Miroslav. Od komunikujícího města k partnerství pro místní rozvoj. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej konferencie. Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8. S. 144-153.
    [4] DZURIČKOVÁ, Jana. Vývoj kvality života obyvateľov SR. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 362-371 [CD-ROM]. VEGA 1/0906/11.
    [3] GAJDOŠ, Jozef. Klasifikácia kancelárskych budov ako nástroj konkurencieschopnosti. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013 [elektronický zdroj]. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-5] CD-ROM. VEGA 1/0328/13.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena - VOKOUNOVÁ, Dana - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - ŽÁK, Štefan. Prieskumy pre marketingový manažment. Bratislava : SOFA, 2009. 377 s. [36,744 AH]. ISBN 978-80-89033-66-9.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005, dotlač 2006. 375 s. ISBN 80-225-2064-0.
    [4] POLÁK, Matej. Marketing manažment : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 151 s. ISBN 80-225-2133-7.
    [4] MANOVÁ, Eva - BÁNOCIOVÁ, Anna. Riadenie a kontrola vlastných nákladov. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 3, s. 35-39 online. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer. Dostupné na internete: http://mtp.euke.sk/wp-content/uploads/2014/03/MTP-3-2013.pdf.
    [4] DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Postavenie a funkcie maloobchodu v regiónoch Slovenska. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 303-312.
    [4] SIMONIDESOVÁ, Jana - JUHÁSZOVÁ, Zuzana. Manažment zdaňovania nadnárodných spoločností. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 3, s. 21-25 online. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer. Dostupné na internete: http://mtp.euke.sk/wp-content/uploads/2014/03/MTP-3-2013.pdf.
    [4] JAKAB, Lukáš. Pôsobenie private equity spoločností. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 4, s. 22-26 online. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer. Dostupné na internete: http://mtp.euke.sk/manazment-v-teorii-a-praxi-rocnik-9-2013-cislo-4/.
    [4] STANKOVIČ, Lýdia. Inovácie vo vzdelávaní manažérov na Podnikovohospodárskej fakulte v Košiciach. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137. 2013, roč. 9, č. 4, s. 39-43. Dostupné na: http://mtp.euke.sk/wp-content/uploads/2014/03/MTP-4-2013.pdf
    [4] KOSTKOVÁ, Albína. Význam predmetu „Kalkulácie a rozpočty“ na študijnom odbore Ekonomika a manažment podniku. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 4, s. 39-43 online. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer. Dostupné na internete: http://mtp.euke.sk/wp-content/uploads/2014/03/MTP-4-2013.pdf.
    [4] DEMJANOVÁ, Lucia. Praktická aplikácia vybraných grafických nástrojov projektového plánovania. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 4, s. 27-33 online. VEGA 1/0562/14. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer. Dostupné na internete: http://mtp.euke.sk/wp-content/uploads/2014/03/MTP-4-2013.pdf.
    [4] MAJERNÍK, Milan - MIHOK, Jozef - TKÁČ, Michal - BOSÁK, Martin - SZARYSZOVÁ, Petra - TARČA, Alexander. Environmentálne manažérstvo v integrovanom systéme. Recenzenti: Janko Hodolič, Ondrej Hronec. 1. vyd. [s.l. : s.n.], 2013. 302 s. [15,1 AH]. ISBN 978-80-971555-1-3.
    [4] GAJDOŠ, Jozef. Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie. In Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe. odborný workshop. Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe : elektronický zborník príspevkov z odborného workshopu, 28.3.2014 Prešov [elektronický zdroj]. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2014. ISBN 978-80-8165-046-8, s. [1-5], [CD-ROM]. KEGA 017PU-4/2013.
    [4] MATLOVIČOVÁ, Kvetoslava. Značka územia. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2015. ISBN 978-80-555-1529-8.
    [1] BIELIKOVA, Alzbeta - MISANKOVA, Maria. Corporate culture as a factor of quality increase at a transport company. In Actual Problems of Economics. ISSN 1993-6788, 2014, 159, 9, pp. 163-170., Registrované v: SCOPUS
    [1] BIELIKOVÁ, A. - RYPÁKOVÁ, M. The relationship between quality and corporate identity in transportation company. In Transport Means Proceedings of the International Conference. ISSN 1822-296X, 2014, 2014-January, pp. 273-276., Registrované v: SCOPUS
    [1] PALIDEROVA, Martina - BIELIKOVA, Alzbeta - SPUCHL'AKOVA, Erika. The Importance of Corporate Identity in Water Transportation Company. In 4TH WORLD CONFERENCE ON BUSINESS, ECONOMICS AND MANAGEMENT (WCBEM-2015). ISSN 2212-5671, 2015, vol. 26, pp. 286-291., Registrované v: WOS
    [2] KLINCEKOVA, Silvia - SALGOVICOVA, Jarmila. BRAND AS A RESULT OF LOVEMARK. In MARKETING IDENTITY: BRANDS WE LOVE, PT II. ISSN 1339-5726, 2016, pp. 136-141., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.