Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing

  1. Názov Spoločenský marketing
    Autorské údajeEva Hanuláková, Adriana Pročková, recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pokojná Zuzana (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 222 s.
    ISBN80-225-1409-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * koncepcie * zodpovednosť spoločenská * kritika * záujmy ekonomické * podnik * konflikty * etika * manažéri * rozhodovanie * marketing mix * reklama * spoločnosť * deti * politika environmentálna * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * produkty * trh * ceny * kanály distribučné * komunikácia * USA * Európa * Európska únia * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.13, z toho voľných 12, prezenčne 1
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (2) - KNIHY
    Signatúra773087-773099

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    773087SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    773088SEKSklad knižničného fonduvoľný
    773089SEKSklad knižničného fonduvoľný
    773090SEKUčebnicový fondvoľný
    773091SEKUčebnicový fondvoľný
    773092SEKUčebnicový fondvoľný
    773093SEKUčebnicový fondvoľný
    773094SEKUčebnicový fondvoľný
    773095SEKUčebnicový fondvoľný
    773096SEKUčebnicový fondvoľný
    773097SEKUčebnicový fondvoľný
    773098SEKUčebnicový fondvoľný
    773099SEKUčebnicový fondvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.