Počet záznamov: 1
Communication strategies in marketing channels: A theoretical perspective.
Názov Communication strategies in marketing channels: A theoretical perspective. Preklad názvu Komunikačné stratégie v marketingových kanáloch: teoretická perspektíva. Autorské údaje J. Mohr, J.R. Nevin Autor Mohr J. Spoluautori Nevin J.R. Zdrojový dokument Journal of Marketing. Roč. 54, č. 4 (1990), s. 36-51 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia hospodárska * komunikácia * riadenie * teória organizácie Anotácia Význam komunikácie v marketingových kanáloch z hľadiska riadenia a perspektívnych stratégií. Chápanie komunikačných kanálov v organizačnej a komunikačnej teórii. Závislosť množstva komunikácií od frekvencie a trvania kontaktov medzi členmi organizácie. Obsahová náplň komunikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1