Počet záznamov: 1  

Organizacja dzialalnosci marketingowej w bankach i jej uwarunkowania.

  1. Názov Organizacja dzialalnosci marketingowej w bankach i jej uwarunkowania.
    Preklad názvuOrganizácia marketingovej činnosti v bankách a jej podmienenosť.
    Autorské údajeW. Grzegorczyk
    Autor Grzegorczyk W.
    Zdrojový dokumentBank i kredyt. Roč. 22, č. 10 (1991), s. 18-21
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá marketing * banky * trh medzinárodný
    AnotáciaTvorenie marketingových komisií a oddelení v bankách. Organizácia marketingovej činnosti a jej kritériá: finančné, kritérium výrobkov, cieľových trhov a zemepisné kritérium, ktoré autor rozvádza a vysvetľuje. Prekážky, ktoré bankám bránia širšie rozvinúť marketingovú činnosť.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.