Počet záznamov: 1
Stručný kurs marketingu. 4.
Názov Stručný kurs marketingu. 4. Zdrojový dokument Národní hospodářství. Č. 4 (1992), príl. s. 13-16. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 339.138 - Marketing Heslá zber dát * dáta * metodika * analýza trhu * marketing * trh kupujúceho * správanie * spotrebitelia * rozhodovanie * prieskum trhu Anotácia Metódy zberu primárnych dát: metódy hromadného prieskumu (dotazníky) a metódy kvalitatívneho prieskumu (panely, dotazníky, pozorovanie, projekčné techniky). Analýza trhu. Identifikácia hlavných trhov - spotrebiteľský trh a trh organizácií. Správanie sa kupujúceho na trhu organizácií. Analýza správania zákazníka - individuálneho spotrebiteľa. Proces rozhodovania zákazníka. Rozdelenie a diferenciácia trhu. Postup pri diferenciácii trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1