Počet záznamov: 1  

Japonské strategické myšlení. 2.

  1. Názov Japonské strategické myšlení. 2.
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 46, č. 6 (1992), s. 164-173
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá obchod * stratégia podniková * konkurencia * manažment * strata * zisk podnikový * prieskum trhu * Japonsko * myslenie ekonomické
    AnotáciaŠtyri cesty k strategickej výhodnosti a posilneniu pozícií firmy proti konkurencii (stratégie založené na kľúčových faktoroch úspechu, agresívnych iniciatívach..). Preskúmanie trhu. Významné rozdiely medzi ziskovými a stratovými faktormi. Identifikácia kľúčových faktorov úspechu. Mechanizmy relatívnych výhod. Nasadenie agresívnej iniciatívy. Využitie strategicky voľných priestorov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.